Informacje o Urzędzie Gminy Orla w języku łatwym do czytania – ETR (EASY TO READ)
Urząd Gminy Orla, znajduje się w budynku przy ulicy Mickiewicza 5 w Orli
Tutaj jest główny budynek urzędu, w którym pracują Wójt i urzędnicy. Budynek ma dwa wejścia od strony ulicy Mickiewicza. Jedno od frontu drugie z prawej strony budynku.
Wójt jest kierownikiem urzędu.
Wójtem Gminy Orla jest Pan Leon Pawluczuk.
Wójtowi w pracy pomagają Sekretarz Gminy, Skarbnik Gminy oraz pracownicy referatów.
Czym zajmuje się Urząd? Urząd wykonuje różne zadania:
−organizuje różne wybory, na przykład na Prezydenta Polski, wybory do Sejmu i Senatu i wybory sołtysów wsi,
−wydaje dowody osobiste,
−prowadzi spis ludności w gminie,
−prowadzi spis firm, które są w gminie,
−zajmuje się bezpieczeństwem i chroni przed pożarami w gminie,
−zajmuje się ochroną zabytków,
−współpracuje z organizacjami pozarządowymi,
−zajmuje się rolnictwem,
−zajmuje się budżetem gminy,
−zajmuje się ustaleniem, jakie będą podatki i opłaty,
−zajmuje się planowaniem przestrzeni w gminie,
−robi remonty i buduje nowe potrzebne budynki, oświetlenie,
−buduje i naprawia drogi gminne,
−zajmuje się ochroną i kształtowaniem środowiska i ochrony przyrody,
−zajmuje się wywożeniem śmieci z terenu gminy,
−spisuje liczniki wody i wystawia rachunki za wodę,
−utrzymuje czystość i porządek.
Kontakt z urzędem.
Do urzędu zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń do Sekretariatu na numer +48 730 57 80 lub wyślij fax na numer +48 730 57 81.
Numery telefonów do pozostałych pracowników Urzędu są dostępne na stronie Urzędu Gminy, tu link: www.orla.pl/wykaz-telefonów
Żeby załatwić sprawy w urzędzie możesz:
1. napisać pismo i wysłać je na adres:
Urząd Gminy Orla
Ul. Mickiewicza 5
17-106 Orla
2. przynieść pismo do sekretariatu: Sekretariat to biuro, w którym można zostawić pisma, podania i dokumenty.
3. napisać pismo i wysłać do e-mail na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
4. napisać pismo i wysłać je faksem na numer: +48 730 57 81
5. napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy e-PUAP: Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Urzędu - ePUAP: /2003062/
(ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej). Do tego sposobu trzeba mieć internet i swoje konto w ePUAP.
Do budynku można wejść po schodach,
Możesz też poprosić o pomoc pracownika urzędu, dzwonek znajduje się przy wejściu głównym obok skrzynki pocztowej.
Jeśli przyjedziesz do nas autem, zaparkuj na specjalnie oznaczonym miejscu przed wejściem głównym do budynku